Xname
Cok uzunca anlatip seni yormak istemiyorum🥰
Tedaviye 4⁵ aylikken basladik 6aylikken bitti.
Once kanda cmv igg pozitif cikti, onun uzerine kolonoskipiyle doku alindi o da pozitif cikinca tedavi baslandi.
Simdi ben gastroya gitmeseydim, o zaman alerji doktoru coklu besin alerjisi demisti ve 4⁵ aylikken ek gidaya baslamami soylemisti.
Hic diyetinde kacak yoksa, gastroentorolojiye de gidip bu durumu anlat.
Ve kakasinin da kanli resinlerini cek, doktor bakmak isteyebilir.