gamzeomur1 benim kızım öyleydi asla doymuyordu, pofuduk pofudukdu 1 yaşında 14 kiloydu, 16 aylıkken de 16 kiloydu doktor mamayı bıraktırdı, şuan 21,5 aylık 16,5 kilo kilosu ayına göre güzel ama 2 kaşık yemek yedirmek için çocuğa yalvarıyorum hiç vermesem hiç yemeyecek. Bir ara 2 tane yumurta yiyordu, şimdi yarım yumurta yese şükür ediyorum. O yüzden hiç dert etme bu dönemlerde geçici, koşup yürüdükçe, oyun oynadıkça başka şeyler ile ilgilendikce yemek hevesi geçiyor