Merhaba hanımlar bebeğim 11 aylık ve ek gıdayı fazla yiyor, mesela kahvaltıda doymak bilmiyor, ama karnı agrır diye duruyorum, aglıyor, 10,700 kg şuanda, korkuyorum ipin ucunu kaçırırsa diye, 8.ay itibari ile tahin pekmez 2 kaşık ve yumurtayı bir buçuk tane yiyor şimdi daha fazla başlanmış istiyor, yoğurtla beraber sevdirmiş tım ama şuan vermeyince canım sıkılıyor, ne yapmalıyım ,