Bebeğinizi emzirirken diğer göğsünüzden süt gelmesi çok normal ve çok mutluluk verici . Bende kalkan kullanıyorum , emzirmediğim göğsüme takıyorum , emme işi biter bitmez biriken sütü philipsin kaplarına boşaltıp buzluğa atıyorum . Damlaya damlaya göl olur misali.... Evde iseniz göğüs pedi takıp sütlerinizi ziyan etmeyin bence ..
Mochi nin dediği gibi Anne sütünün her damlası çok değerli 🥰