Ttuubbaa1 Ygtaliannesi bende antibiyotik kullanımını sevmiyorum ama bezen başka çere kalmıyor mecbur kullanıyoruz yoksa hastalık daha çok ilerleyip dönülmez noktalara gelebiliyor
Melike20 Yasse1208 kulağına baktı bi şey yok dedi diş de gelmiyormuş görünürde bazı bebekler uykusu geldiği zaman yapıyorlarmış
Yasse1208 Melike20 evet bebeğim de uykusu geldiği zaman yapıyor ama bazen de kulak içi kızarık oluyor ondan korktum sizin de kızarıllık oluyor mu arada
ipekk05 Ygtaliannesi bizimde sağ kulakta kızarık gördü klomaks antibiyotik verdi siz kullandınız mı geçtimi
ipekk05 Ygtaliannesi hiç istemiyorum antibiyotik kullanmayı sadece kulak damlasıyla geçer mi acaba ya birde daha tekrarladımı kulak enfeksiyonu bana çevremdekiler tamam artk bi kere yaşadıysa her gripte hastalıkta tekrarlar vs diyerek korkutuyolar🥺
Ygtaliannesi ipekk05 sen etrafı boşver duymamazlıktan gel , enfeksiyondan sonra baya ağır grip geçirdi ama tekrarlamadı
ipekk05 Ygtaliannesi çok. teşekkürler canım ya içimi rahatlattın peki antibiyotik yanında kulak damlasıda kullanmışmıydınız
ipekk05 Ygtaliannesi canım bu arada klamoks antibiyotik biraz ishal yaptı kızımı sizde böyle olmuşmuydu bıraksam mı bilemedim ya