Arkadaşlar bende de var. İlk doğum yaptığımda krem sürmedim diye oldu sanmıştım ama vücudun kendisi yapıyormuş onu. Keloid diyorlar. İkinci doğum yaptım 3 ay oldu benimde, ameliyatta aldılar o bölümü yani kabarık olan yeri şimdi tekrar oluyor galiba krem kullandım ama düzenli değil. Deri kendini çok fazla iyileştirmeye çalıştığında oluyor diye okumuştum. Geçmeyecek galiba benimde gittikçe büyüyor.