aslmrt mavisimbebek33 ya benimde elime top top böyle bişeyler geliyor karnımın içinde pütür pütür hep sezeryen etrafı ama içten şişlik geliyorsa ve acıyorsa enfeksiyon kapmış olabilir misin
mavisimbebek33 aslmrt hayır böyle enfeksiyon gibi hissetmiyorum da sanki kalın katlanmış gibi hissediyorum
Masal05ozge mavisimbebek33 1 yıl oldu sezeryan olalı ben hala dokunmadım 😀😀😀dokunamıyorym ve yine hamileyim
Bambileo14 Bende de kabarıklık var. Kaşıntı da oluyor ama en önemlisi terli bırakmamak lazım. Ben ilk sezaryen olduğumda lateks korse takmıştım. O yüzden dikişlerde problem olmuştu maalesef benim. Ben kabarıklığı ondan zannediyordum.
Themom_ mavisimbebek33 6 ay 27 gün oldu doğum yapalı sadece hissizlik var alt karnımda onun dışında bi sıkıntım yok kesi yeri belli bile olmuyor incecik bir cizgi gibi dikişsizdi benm yapıştırma yöntemi yapmıştı bana doktorum
Masal05ozge mavisimbebek33 hayır malesef isteyerek olmadı çok sıkıntılı hamilelik süreci geçirmistim çok ödemliydim başından sonuna kadar bir kızım var sağlıklı çok şükür birtanede oğlan geliyor işte ve ölüyorum ağrılardan rahim sancısından
mavisimbebek33 Masal05ozge yaa Allahım sifa versin. Sezeryan etkisi mi acaba. Zaman geçseydi sonra olsaydı bu kadar ağrı olmaz mıydı
Masal05ozge mavisimbebek33 kadın doğumcuşarın hiçbiri ağrıma sebep bulamadı suyun fazla dediler ben ne sağa dönebiliyorum ne yürüyebiliyprum ne oturdummu kalkabiliyorum rahmimden seslee geliyor bildiğin
benbiranneyim123 mavisimbebek33 benim 6 ay oldu halaa kaşınıyor ağrıyor bastırınca normal bence daha iç dikişler iyilesmedi
mavisimbebek33 benbiranneyim123 doğru diyorsun canım ya. Ben biraz tez canlıyım sanırım ilk haftadan sonra bile anormal karşıladım
mavisimbebek33 Masal05ozge yaa kıyamam vallahi çok zordur şimdi. Allahım Şafi ismiyle sifa versin insaallh 😥
Adenmoms68 Masal05ozge bebeklerinizin arasında kacc ay var diğer hamileliğiniz cok yakın olduğu için olabilirmi acaba rahminiz yeni dikiş atlatmıştır ikincide büyüyünce dikiş yeri gerilir agrır belki
secoz mavisimbebek33 10 gün sonra 2 sene olacak hala kaşınıyor ve ince çizgi gibi elime geliyo 😁 ayrıca yapıştırma değil o içten dikiş oluyo ☺️ en başında ve en sonunda ip yok mu?
mavisimbebek33 secoz ip yok da sağ başı biraz daha şişkin gibi. Bilmiyorum ki ben öyle biliyordum . Kaynak diye geçiyormuş sanırsam
soda mavisimbebek33 altı buçuk ay oldu benim. Hala kızarık ele geliyor ve uyuşuk. Sanki hep böyle kalacak gibi de hiç bir iyileşme emmaresi yok😅