Kubraeylul19 guzelsena 4 aylık kızım ilk günden beri kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim ama her bebegin cildi farklı tepki verebiliyor tabikide Bi deneyin derim
58goktugum Prima ve sleepy kullandım ikisi arasında çok fark var. Sleepy hep ama hep sızdırma yapıyor sürekli kıyafet değiştiriyorum. Ne anladım ve sürekli bez değiştiriyorum hiçte ekonomik olmuyor. Sleepy de günde 6 bez değiştiriyorsan primada 4 bez anca.
Simgele guzelsena oğlum şuan 4.ayın içinde en baştan beri sleepy kullanıyorum bu ay sleepy naturala geçtim çok memnunum hiç bir sıkıntı yaşamadım
Dorukunannesi03 guzelsena prima kullandım ilk doğduğunda kipkirmizi oldu poposu çok kaliteli bi bez evet ama poposu kanadi resmen sonra sleepy natural aldik 1 paket. Bitene kadar kullandik hic pişik kalmadi sonra evde kalan primalara bi devam edelim dedik tekrar pisik olmaya baslayinca tamamen prima devri bitti bizim icin. 4 paket oldu bitiriyoruz sleepy hic pisik yapmadi cok memnunuz
Cicegiburnundaanne guzelsena sleepy sensitive guzel fakat naturalden hicmemnun kalmadim sikayetlerde duydum.molfix onerebikirim bide komili bezde uygun ve guzel ck bilindik degil ama bn ck begendim
Aysktr jap doğrudur da bu kokuyu tarif edebileceğim baska bir tabir yok maalesef pakettendir diye düsündüm ama değil bir hafta oldu hala kokuyor kızıma ilk 4 ay sleepy kullandım sonra molfixe geçtim bende şaşırdım bu olaya zaten belki bana denk gelmiştir ne diyim 😊
Elifkrt27 jap evet kimyasal YOk diye bende aldım sanki bezde naylon kokusu gibi bir koku var o koku beni de rahatsız etti nedense hele bir de çiş kokusuyla karısınca berbat kokuyor 😲
jap guzelsena doğduğundan beri sleepy kullanıyorum natural çıkınca naturalden devam ettim çok memnunum. Bi ara molfix deniyim dedim bir gecede her yerini pişirdi gece yarısı natural aldırdım eşime tekarr
Medine55 guzelsena biz 4 aylığız ilk gümden beri sleppy kullanıyorum üstelik maddi olarak en ekonomik olanlardan biri . Kesinlikle tavsiye ederim dikkat etmeniz gereken tek şey numarasını doğru secmeniz
Eminef guzelsena gündüzleri molfix geceleri prima olarak gidiyorduk sleppynin indirimlerini görünce denemek istediö oğluma şuanda gayet memnunum pişik sızdırma herhangi bir sıkıntı yaşamadık şuan geceleri hala primaya devam ediyoruz ama genel anlamada hareketli bi oğlum olmasına rağmen ne kaka ne çişde sızdırma yaşamadık sleepyde
Elifkrt27 Aysktr yok o koku beni de rahatsız etti hatta kilot bezden mi dedin YOk cırtlı da aynı kokuyor
Oglusum5357 guzelsena ikisi arasinda cok bi fark yok fiyat olarak cnm primayi indirimde takip edip alırsan 😊 mor paket sleepy gzeldi ama natural hic hosuma gitmedi kagit gbi ve koku yapıyor molfix dersen allah korusun deli gbi taşırıyor 🤦♀️
mrs_happy guzelsena dogdugunda prıma kullandım 3 hafta memnun kalmadım sleppy naturel kullandım daha sonra hala kullanıyorum cok memnunum hem bezınden hem ıslak mendılınden
Nevsevmom guzelsena sleepyi hepsine tercih ederim molfix aldım hep taşırdı sleepyde hiç görmedim prima tabi ki iyi ama ondan hariç en iyisi sleepy