guzelsena sleepy natural kullanıyoruz yaklaşık 6 aydır. prima ile başladık sonra diğerlerini denedim sleepyde kaldık. bu taşıyor diyen arkadaşlar acaba normali mi kullanıyor? bizde ishal olmadığı sürece taşma olmadı. bir de ben goon u da beğenmiştim pamuk gibi yumuşacık bir yapısı vardı prima premiumcare e cok yakın ama saf içerik, bizde taşma yaptı diye kullanmamıştım ama her bez her bebeğe göre farklılık gösteriyor..