Momystyle hayır belediye çalışanı işçidir o nedenle 4 ay ücretli altı ay ücretsiz izin hakkı vardır.(sendika farklı bir hak almadıysa) 657e herkes bağlı fakat memur olarak 24 ay kullanabilmeniz için emekli sandıgına baglı olmalısınız 4a ve 4b grubu ve sgk yatan gruba aittir bilginiz olsun🌸🙏🏻