barlas53 dolunaymomsss öyle canım ama ögşen çok kaşınıyo birde gece hayatta uyumuyo 1 saate bir emmek istiyo elini agzına atıp kaşıyamayınca çıldırıyo sanarsın bir yeri kopmuş gibi daha cok küçük ama 4 ayşık goş ben 3 aylıkken çıkarmısım
printhelloworld barlas53 bizde etki etmedi doktorumuz temiz içerikli dentigel jel önerdi çok memnun kaldık
Rwerdst Mervetnl ya ben tetagil kullanıyorum ama bazen etki bile etmiyor. Nurse harveys dentigel nasıl
Mervetnl Rwerdst valla ben çok memnunum yani denk mi Geliyor bilmiyorum ama sürüyorum 10 dk sonra rahatça uyuyor 🤷🏻♀️ tetagil bizde de öyle aman aman etki yaratmadı yani osanit aldım oda öyle aman aaman etki etmedi ama dentigel iyi geldi
Rwerdst Mervetnl Ay baya da uygunmuş çok teşekkür ederim bir de tetagilin yanına bunu alim. İnşallah iyi gelir.