SetenayCo Eda67 Bence çok kaliteli. Ek gıdada çok titizlendim, buradakiler beni bilir🤭 Dilimleyip eline veriyorum. Hiç şeker yok, sadece kuruyunca meyvenin kendi şekeri beyaz bir şekilde kabuğa çıkıyor. Kızıma verdiğimin dışını iyice yıkıyordum.
Yasemin5 Eda67 inttekini bilmiyorum ama bir ara tarım kredide vardı. Yazın bebeğim çok yedi. Sadece kurutulmuş trabzon hurması katkı hiç birsey yoktu
Yasemin5 Yasemin5 trendyolda Türkiye tarım kredi kooperatifleri doğal katkısız kurutulmuş trabzon hurması diye var. Ben aynı paketi marketten alıyordum şimdi aratınca aynısını orda gördüm. Turuncu ince dilimli şekilde
yokolmaz Eda67 ben onu hamileleigimde çok asermistim iki yonteminide denedim ,hiç olmadı ,saklancak bişey değil bnce .
Aslicamm Eda67 ben ilk bir yasa kadar mevsiminde olan şeyleri taze taze verdim dondurulmuş ürün kullanmamistim
kitapkurdubebeninanasi Eda67 biz daha yeşil haldeyken soyar kuruturuz. Çok güzel oluyor tadı. Oğluma abur cubur yerine onu veriyorum. Ermiş değil de sert olanlarından alip dilim dilim kurutabilirsiniz firinda. Ama bence ermiş hali saklanmaz yani ben olsam saklamam sağlam kalacağını sanmıyorum. Zaten bebeğiniz daha küçük seneye bu vakitler doya doya yer. Her meyve mevsiminde güzel bence
Ygmr_izm Eda67 çok güzel oldu ama pestil oldu yani. Yazın erik incir ve şeftaliden de yapmıştım o zaman güneşte kurutmuştum şimdi soğuk olduğu için fırına attım. Meyve süzgeci ne falan koyulabilir belki emer