Defnem2222 çok teşekkür ederim evet hep yanındayım evim zaten 1+1 salonun ortasını ful kızıma oyun alanı yaptım ben de işte bulaşık yıka yemek yap hep karşısındayım ağladığında uzaktan şarkı söylüyorum gülüyor oynamaya devam ediyor vs yanlış mı yapıyorum acaba diye düşünüyordum diğer türlü akşama kadar yan yanayız aslında yanına oturur oynarım ama kısa süreli sonra kendi oynamaya devam eder dalınca kalkarım çay kahve içer telefonla uğraşırım