Burcum17 hakkınızda hayırlısı olsun öncelikle ama rabbimin bir bildiği var ki bu bebegi senin rahmine düşürmüş her şerde bir hayır vardır derler unutma biz kadınlar erkekler olmasa bile çok güçlüyüz illa arkamızda bir erkeğin olmasına gerek yok var sada hayırlısı olsun yoksda oyuzden üzülme Rabbım yardımcın olsun