ikitosbikannesi Aleynadinlerr03 3 aylık bebeğim 18 aylık oğlum var 15 gündür ful açıktı 45 te yaktım 970 gelmiş kışın 50 55 de 2500 gelecek galiba 🤦♀️
livanurvealpinannesi61 ikitosbikannesi 45 çok sıcak olmuyor mu bizim 40 da aşırı sıcak oluyor sıcaktan uyumuyorlar benim oğlum ocak doğumlu 40 da açtık en fazla neresi bulunduğunuz yer acaba
PeekaBoo_ berikomoms geçen ay 2 gün hep yandı 2 kere de gece açtım ve hep 35de yandı bize 320 geldi size nasıl 300 geldi🤷
berikomoms PeekaBoo_ valla ne bileyim canım eşim 300 geldi dedi ben bakmıyorum normalde hiç faturalara zatende sordum öyle ded
ikitosbikannesi livanurvealpinannesi61 biz 45 te yakıyoruz izmitte yaşiyoruz oturduğum ev soğuk malesef alt katım dükkan üst katım kalorifer açmadı ev soğuk bebek küçük olunca yaktık
PeekaBoo_ berikomoms şey mi acaba bu doğalgazın belli bir kısmını devlet ödüyor faturadan düşüyorlar ya ödediği kısmını söylemiştir belki, çünkü benim de eşim internetten ödüyor 12 TL gelmis fatura dedi yazılı kağıtta 320 yazıyordu
sekerparem_ Aleynadinlerr03 biz açtık devamlı aynı isida 17 gün için 800 geldi ama ev sıcacık iyi yanıyor
Mgf Aleynadinlerr03 bir ay boyunca 5 gun falan yanmam8stir onun haricinde 3 oda sürekli açıktı.390 geldi fatura.
biryenikisi Aleynadinlerr03 klima elektrik faturanıza ne kadar yansıdı ayıptır sorması? Bizde doğalgaz yok kışı klima ile geçireceğiz
BirerkekBirkiz ikiprensannesi53_ ısım 35 en düşükte yandı hiç kapatmasam daha çok geliyor geçen sene çok denedim ☺️
BirerkekBirkiz mobesebesir en düşük 35 de açtım canım evim büyük bide hem alttan ısıtma hem petek ikiside yanıyor
sedasayan1111 Hilal555 iyi ki doğmuş şimdiden Rabbim evladınızı size bağışlasın acısıyla imtihan etmesin inşaAllah nice yaşları olsun 🌸🌸🌸
Kumpr Aleynadinlerr03 geçen ay geceleri yakmıştık 600 geldi bu ayın faturasına daha var gece gündüz kapatmadan yakıyoruz. 19 aylık ikizlerim var bakalım kaç gelicek. Geçen kış 2500 geçmişti 💆🏻♀️