Aleynadinlerr03 Kızlar ben doğalgazı bebeğim için acıcam bu 2 ay açan olduysa. Ne kadar gelıyo acaba fiyatı
mobesebesir Aleynadinlerr03 biz ekimde 15 gün geceleri minimumda açtık 108 geldi. 3 4 gündür ful yanıyor nereye yanıyorsa ev buz bakalım ne kadar gelecek
ikiprensannesi53_ BirerkekBirkiz ac kapat yüksek gelmesi çok normal kapatmak yerine ısı dusurseydin az gelirdi
BirerkekBirkiz ikiprensannesi53_ ısım 35 en düşükte yandı hiç kapatmasam daha çok geliyor geçen sene çok denedim ☺️
BirerkekBirkiz mobesebesir en düşük 35 de açtım canım evim büyük bide hem alttan ısıtma hem petek ikiside yanıyor
biryenikisi Aleynadinlerr03 klima elektrik faturanıza ne kadar yansıdı ayıptır sorması? Bizde doğalgaz yok kışı klima ile geçireceğiz
OptimusPrime Aleynadinlerr03 4 gün oldu acali henüz fatura gelmedi. Her yer açık evde bakalım ne kadar gelecek
PeekaBoo_ berikomoms geçen ay 2 gün hep yandı 2 kere de gece açtım ve hep 35de yandı bize 320 geldi size nasıl 300 geldi🤷