funda37 Nasip değilmiş demekten başka çare yok uğraşmışsin sonuçta hangi anne emzirmek istemez ki..Daha kötüsünü düşünerek şükretmek hep iyi gelir, şükür ki birkaç ay da olsa anne sütü alabilmiş.Bazi bebeklerde sağlık problemi oluyor tamamen özel mamalar ile karından beslenebiliyorlar😢 Kaynana da takılma gerekli cevabı ver, Allah'tan benimki de emzirememis de laf edemedi ilk zamanlar ben de sağarak filan verdim... Şu an da arada meme reddi yaşıyoruz🤷