melegininannesi38 bizimde sarılık oldu, kritik sınıra geldi ama biz ilk on gün mama verdik, siz vermemişsiniz sanırım.. Ondan sonra da anne sütüyle beslemeye gayret ediyorum, zorunda kalırsam mamaya dönerim
Ama anne sütüyle kilo alımı iyiyse ve doktor gerek görmüyorsa mamaya gerek yok bence