melegininannesi38 ilk 2 yıl bebeğin anne sütü emmesi gerekiyor bu onun hakkı her emzirdigimiz de bebeklerimiz meleklerle konuşur ben annemden razıyım dermiş benim de 1 ay 18 günlük bebeğim var bir ay biberon vermedim sütüm çok geliyordu zamanla ne olduysa kendi kendine akan süt akmamaya başladı sanırım sürekli emdiği için memede süt birikmiyor bende doymuyor bu çocuk psikolojisine kapılıp biberona zorla alıştırdım yanlış yaptım mama yemiyordu zorla yedirdim aç kalmasın diye ama belki aç değildi başka bir sıkıntısi vardı bilemedim günde 3-4 sefer belki 5 biberon mama veriyorum anne sütü ile beraber 90 ml bazen 120 ne kadar içmek isterse zaten doydugunu anliyosunuz mamadan önce mutlaka emzir süt yok deme yoksa hepten emmez ağlata ağlata emzir gerekirse, elimle sağıp icirdigim de oldu