Ayy şaka gibi günlerdi. 4. Ay atağına 3 bucuk aylıkken girmişti benim kızım sadece mamayla besleniyodu kendim süt vermiyodm yoktu. Bir biberon reddi basladı belki bir ay sürdü sadece uykuda içiyordu. Tam güzel uyumusken mama verincede uyanıyodu ne uyku uyuyordu açıkcası nede mama emiyodu. Birgün 5 saat aç kaldıgını biliyorum belki cok acıktı emer ümidiyle biberonu verdiğimde yine diliyle itmişti çok aşırı zor günlerdi allah kimseye göstermesin resmen arabayla gezmeye çıkıyorduk mamasını içsin diye