Benim bebeğimde biberonla mamayı pek içmiyor ve anne sütü almıyo doymadığı için uyumuyorda pirinç unu aldım şimdi cıvık bi şekilde onu deniycem 90 cc mama yapıorum 30 60 cc ancak içiyor bu ayda pirinç unu vermekte zararlımı bilmiyorum ama internetten araştırdım 4 aylık formul mama tüketen bebekler yiyebilirmiş şimdi oğlum 4 ay 16 günlük bakalım inşallah yerde uyur kızımda hiç böyle şeyler yaşamamıştım her bebekte annelikte başka şeyler öğreniliyomuş☺️