Kbr_ay00 benim 3 kez oldu bekarken de olmuştu çok fena şişmişti en son gecen sene olmuştu ama doktor gitmedim nedense 3 kez 2-3 gün şişmişti otururken kalkarken hatta uyurken bile çok acı sızı oluyordu kendi kendine patlıyordu iltihab sanırım kanlı akıntı gibi akıyo gidiyo patladığı zaman rahatlıyorum inş olmam da tekrar olursa doktora giderim