Laayla Sasah1441 anne karnında gelişme geriliğinden mi ne oluyormuş tam bilmiyorum da kız olmamın verdiği bi alternatif var saçlarımdan belli olmuyor ama okul çağında dalga geçiyorlar ya o kaçınılmaz bi gerçek😁😁
Sasah1441 Laayla aa ilk defa duydum ama bizim sonradan oldu sanki özelliklede emerken sürekli kıvrılıyor
Arenn Sasah1441 ya saçı yada derisi gerebilir canı acır belki bant alerji bile yapabilir tenine en iyisi çok sıkmıcak şekilde saç bandı ya da üçgen bant bence
Naz1905 Sasah1441 okul hayatına başlamadan yapıyolarr 10 dklık operasyon korkyck bişi yok çokta sıkma herşeyn bir yolu var artık cnm
Naz1905 Sasah1441 inşallah cnm sen yine tedbirini al tabi ama genetikse yapck bişi yok bizim akraba yaptırdı kızına ordan biliyorum 🌸🌸
Bsrumt55 Sasah1441 bence genetik bi tanıdığım 1 yıl bant taktı cocuga sonuç yine aynı çocuğu sürekli bantla gördükçe ben daraliyordum artık
Mehmethan0920 Sasah1441 benle çok dalga geçtiler ama umursamadım 😃 dayım çok dalga gecti torunu ve 3 çocugu kepçe doğdu. Oğluma hamileyken ultrasonda hep kulaklarına bakardım kepçe mi diye 😃eşim hep kulakları ne olur sana ceksin dedi durdu ama cekmedi maalesef 😂
Tugcegoktas Sasah1441 benım kide oyle ya ne yapacagım bilmiyorum kulak bandajları var işe yarar mıki acaba
Sasah1441 Tugcegoktas işe yarayanlar olmuş canım benim. Biz maalesef geç kaldık yapmakta en azından normal bandana VS tak ben bu postu açtıktan sonra sürekli taktım oğluşuma. Bi nebze düzeldi açıkçası çok daha kötüydü minik farem ❤️❤️🤗 halen var ama