Sasah1441 canım sen bakma onlara hıc de sempatık degıl cocugun ilerde buyudugunde ciddi sorunlar yasayabılır arkadasları dalga gecmeye basladıgında benım kendımın de oyleydı annem bantlar bandanalar ne yaptıysa duzelmemış kendı paramı kazanmaya baslar baslamaz ılk işim amelıyatla duzelttırmek oldu şu an bır onlem alınabılıyormu onu arastır anlınamıyorsa okul cagında cok buyumeden bir caresıne bak tamam siz sempatık buluyorsunuz ama ergenlık yasayacak bu cocuk ınsanlar okadar acımasız ki yetıskınler bile yuzune karsı espiri yapabılıyorlardı bu ozel durumu