anniiiii seni anlayabiliyorum tek bakmak çok zor evet. Ama başka bi çözüm yolu bulmayı denesen ikiniz içinde daha iyi olur. Benim bu konuda tecrübem yok ama çok yakın arkadaşım çocuğunu bu şekilde alıştırmış. Oda ingilizce izletiyorum dil öğreniyo diye kendince vicdan rahatlatmış ama çocuk şuan 20 aylık içine kapanık, uykudan uyanır uyanmaz tv karşısına geçip anne aç diyo, başka çocuklarla sosyalleşmek oynamak istemiyo ayrı oturmak tek başına oynamak istiyo kimse ona dokunmasın temas etmesin vs. İstiyo bu gibi şikayetlerle şuan destek alıyolar hepsinin tv izlemeye bağlı olduğunu düşündükleri için. He bu arada evet çocuk tek tük izgilizce konuşuyo ama zararı daha çok