anniiiii bu ekran konusunun tecrübeyle paylasılabilecek bişey oldugunu düşünmüyorum. Cocugumun yasayabileceği sıkıntılara, diğer çocuklara bakarak aa tmm ya biz bu kadar kötü değiliz yada tmm bizde bir sorun yok böyle devam edeyim şeklinde yaklaşamam ki.. Siz de kendi yasam şartlarınızla neyin doğru neyin yanlış olduguna kendiniz karar verin derim. Haa bu arada bizde ailelerden 3-4saat uzaklıkta yasıyoruz “tek” bakıyorum sayılıyor muyum 🙃