Ayfa1608 tosbiksmoms yok doğumdan 6.5 ay sonra oldu 1 hafta kadar bazen geldi hafif pembe adet olcam dedim dedim devamı gelmedi. Bende tarlusal kullandım, söktü.
ayseanne43 anne_yiz bendede ağrı olmuyor genelde. Fitil veriyorlar isterseniz gidin. İlişki sırası ağrı sonrası yanma oluyor mu ?
anne_yiz ayseanne43 evet evet yanma çok oluyor çocuğu emziriyorum bu enfeksiyon bebeğe zarar verir mi peki
ayseanne43 Ayfa1608 bende kullanayım bari diyorum ya . Çok sisim ve ağrım da oluyor akıntım da çok belki kesilir adet olunca.
Nbm afranurum ben 19 aydır görmüyorum. Rekor bende. Yoğun emzirme döneminde görülmüyor genelde. Emzirme azalınca başlıyor döngü. Bende pko ve insülin direnci var. Emzirme bitip ilaç kullanmadan düzene girmeyecek sanırım
uykularyalanoldu_21 Rekor bendedir 😁 32 ay sonra oldum. Doktor Pkocs ve emzirme devam edince olmayabilirsin demişti. Son 1 aydır günde 2 kere emiyordu. hemen etkisini gördüm. 2 haftadır da tamamen bıraktık. Düzene girer diye düşünüyorum 😊
Eced tosbiksmoms 5 ay sonra ilk defa lekelenmem oldu üç gündür leke geliyor hani adetten önce başlar sonra rengi normal adete döner ya acaba öyle mi olucak yoksa hiç dönmuyecek mi normal adete ilk doğumum bilmiyorum da
tosbiksmoms Eced normale döner bence ilk bebegimde e16 ay regl olmamıştım sonra söktürücü ile oldum ama emzirdigim sürece çok az oldu emzirmeyi bırakınca düzelmişti.