-Sare32- Yagmur_24 mama içmiyor hii içmedi benim alerji maması alerjik bebek sağıp veriyorum sütü de içmiyor bu ay kilo almamış hiç mi acıkmıyorsun diyorum yememesi gerçekten zor yorucu ek gıdaya geçtik daha tadımdayız artık onu nasıl yapacağız bilmiyorum 🤷♀️
Havva97 Ben de kullanıyorum Şuan çıkartma zamanındayız tam , 2 saate bir kullanabilirsiniz yazıyordu üzerinde yanlış hatırlamıyorsam ama ben dişten huysuzlanmaya başladığında ya da elini kulağına götürdüğünde veriyorum faydasını gördüm gerçekten
Toprakbebekk gzmdasss bşzde 8 aylığız 5. Ayında alt dişler çıktı şu an üst dişin biri çıkıyor gece çok sık uyanıyor tetagil kriz anlarında rahatlatıyor ama gece uykularına faydası yok yatmadan önce veriyorum ama gece yine sık uyanıyor. Genel anlamda iyi tetagil krizlerini rahatlatıyor.
gzmdasss Toprakbebekk çok aşırı huzursuzluk olmuyor ama gece sık uyanmaları beni yoruyor onun için kullanmak istiyordum tetagili
Dmlmrt1- Bende kullanıyorum bebeğim 4 aylık ama önemli bir detay var doktorum şimdi kullan fakat dişleri çıkınca çok zorda kalmadıkça kullanma çünkü diş çıktığı için jelide sürünce dili ve ağız içi komple uyuşuyor ve dilini ısıra biliyormuş uyuşuk olduğu için hissetmiyor ısırdığı aman dikkat edelim kullanırken
Zeynepbayduk dilaraguler Ölçü tam olarak söyler misiniz benm de kızım 6 aylık çok huzursuz diş belirtileridir diye düşünüyorum dediğinizi denemek istiyorum bakayım etki ederse sürekli yapıp veririm tam ölçü nedir kaç karanfil ve zeytinyağı ne kadar koyacam içine
dilaraguler Zeynepbayduk 4 tane karanfilin topunu ezip 1 çay bardağı zeytinyağı ekleyebilirsiniz Buzdolabında duracak bu karışım ve zeytinyağı donmuş oluyor haliyle Donuk bir şekilde parmağınızla alıp masaj yapin