sarmaliklahana SemaKa Ben ilk bebeğimde 5 aydan itibaren kullandım. Cok da memnun kaldım. Gündüz vermedim bir sekilde oyalandı. Akşam 6 7 gibi verıyordum birde uyumadan önce günde maksimum 3 kere yani 🙄
gzmdasss dilaraguler onunda diş çürüklüğüne ve yamuk diş çıkmasına sebep olduğunu söylüyor bazı doktorlar
dilaraguler gzmdasss O zaman tetagil ve diğer granüllerin zararını düşünemiyorum. Karanfili çok az oluyor yani yağ deseniz doğal zeytinyağı, bence doktorlar bizi ilaç kullanmaya teşvik etmek için doğal yolları karalıyor 😂
symozdag Yagmur_24 evet parmakla veriyorum ama ağzını çok zor açıyor ağlıyor yarısı içine yarısı dışına gidiyor 😂 bazen ağzına döküyorum
Yagmur_24 symozdag teşekkürler ben de bmyle bi deneyim mısır koçanı aldım diş kayışıyıcı üstüne dökeyim dedim de nooo olmuyo😂😂
A_12ynr SemaKa günde bir kere kullan sonra elime sert bir sebze ver havuç pırasa onu kemirsin ağrısını daha çok alır bir ince temiz bir bezle dis etlerini bstirmadan kasiyavulirsin Elon ile gezdirerek
Kubraaybars SemaKa rahatlatıyor kullanımında 2 saate 1 yazıyor ama 3 saat 4 saat gidiyor canım ben o şekilde sürüyorum dişler kabardığında falan
gzmdasss dilaraguler bende karanfil ve zeytinyağ kullanıyorum henüz tetagil kullanmadım ama öyle deyince inanın bir korktum
-Sare32- Yagmur_24 ben de aldım daha gelemdi bakalım sevecekmi 🙄 patladı kucaktan inmiyor huysuz her şeyi yemek ısırmak istiyor 6 aylık
Biribiri gzmdasss 3 gün önce aldım bende 3 gündür uyumadan veriyorum ilk 3 4 saat kesintisiz uyuyor sonra yine saat başı kalkiyor
-Sare32- Yagmur_24 gece içmiyor iki üç kere içiyordu gündüz zorla içiriyorum dedim tek benim kü mi böyle doktora gidecektim en son
Yagmur_24 -Sare32- ben doktora yazdım ağlıyorum artık 4-8 ay arası bebrkler oyun istediği için mama yemezmiş falan ya yeminle ahir ömrümde kimseden duymadum görmedim bilmiyorum gece gündüz şu bu mama yemiyor
-Sare32- Yagmur_24 mama içmiyor hii içmedi benim alerji maması alerjik bebek sağıp veriyorum sütü de içmiyor bu ay kilo almamış hiç mi acıkmıyorsun diyorum yememesi gerçekten zor yorucu ek gıdaya geçtik daha tadımdayız artık onu nasıl yapacağız bilmiyorum 🤷♀️