Guliyar_94 Benim ihtiyacım var. Pendik tarafında oturuyorum çok uzak bize ama eşimle konuşacağım. Bir de dolabın da ölçülerini vermeniz mümkün mü
Mirbotan36 Arafdamla cnm bn adayım valla çok güzel bnde oğluma oda yapmak istiyorum ama biraz maddi sıkıntılardan dolayı bu yıl erteledim
tombikdonerkankasiiskender Gerçekten imkanı olan kaçırmasın çok uygun fiyatı ve tertemiz gözüküyor hayırlı satışlar
sedasayan1111 Arafdamla büyüyen yatağın döşeği diyeyim yatağı var mı çünkü o da ekstra olarak satılıyor bu da varsa gerçekten çok uyguna veriyorsunuz 🙏
sedasayan1111 Arafdamla yaaaa çünkü ben böyle bir takımı 30 bine aldım +beşik olarak İnşaAllah gittiğiniz yerde huzur sağlık mutluluk bulursunuz güle güle kullanacağınız eşyalar, iyi komsulariniz olsun 🙏
Arafdamla sedasayan1111 bütün takım gardrop yatak ve 4 çekmeceli dolap var içinde mobilya takım dösek avize felan değil
Arafdamla sedasayan1111 evet uyguna veriyorum çünkü taşınıyorum yoksa bu kadar ucuz veremezdim ama alan aile güle güle kullanır ınsallah