Irmakmelegim Arafdamla tasinsanizda yemi elinizde odayı aslında kullanabilirsiniz ben kziiima 120×200 yataklı oda yaptım muhtemelb 5 6 yaşına kdr kullanir
sedasayan1111 Arafdamla yaaaa çünkü ben böyle bir takımı 30 bine aldım +beşik olarak İnşaAllah gittiğiniz yerde huzur sağlık mutluluk bulursunuz güle güle kullanacağınız eşyalar, iyi komsulariniz olsun 🙏
gulten01 Beraninannesii Belki ihtiyacı olan bir aileye denk gelir bu zamanda bu fiyata çok güzel bir oda mutlu eder alacak olan aileyi😍
Beraninannesii Arafdamla Hayırlı satışlariniz olsun ihtiyacım olsa kacirmazdim çevreme bir sorayim ihtiyacı olan var mı çok güzeller gerçekten.🌸
Fedoraxn Arafdamla hangi şehirdesiniz acaba gönderimi nasıl yapacaksınız bir de sadece mobilyalar mı halı da var mı canım almak isterim