-_Esra_- ne biçim bir üslup bu pardon da? Herkesin inancı kendisine, benim inandığım yada inanmadığım şeyler sizi hiç alakadar etmez. Ben bilgisi olanlar yazsın diye açtım bu postu, kahve falı baktırdıgım için linç yemek için değil. Allah sizi ıslah etsin tepkiniz neden bu kadar büyük onu da anlamış değilim yani.