Oğlum sabah 6 buçuk/7 buçuk arası kalkıyor.8/9 gibi kahvaltısın yapıyor.10 buçuk/11 gibi meyve rendeleyip içine yoğurt koyup yediriyorum.12 gibi uyuyor.Bazen 1 bazen 2 ye kadar. Kalkınca akşamdan kalan yemeği yediriyorum.Tabi canı isterse yiyor.3 gibi de kuruyemiş veya meyve tabağı yapıyorum.5 gibi çorba.Akşam da 7 de bizimle yiyor.8 buçukta uyuyor.