nursnmz geçmiş olsun canım,ilk 3 günü atlat herşey çok daha kolay olucak insallah ağrın mutlaka olucak ama 10 günden sonra artık çok çok iyi olucaksin,ilacını içmeyi ihmal etme tabiki doktorunun verdiğini ,ağrım var diye hareketsiz kalma elinden geldiği kadar yürü yürümek inan çok iyi geliyor her geçen gun daha iyi olucaksin