hayatgzl yükseltebilirsiniz hiç sorun olmaz, zaten çekim yaptığı ucu küçücük olduğu için makinenin çekim gücü fazla gelince değişik bi ses çıkıyor bizim makineden, acıtır diye düşünmeyin ama acıtmıyor siz yine de en düşükten bi tık fazlasında çekin en yüksek makineye de zarar verebilir