beyoglu67 34663466 biz kullanıyoruz. Benim nefesim diger aspiratörde yetmiyordu esim çekiyordu 😅 Ama baby vacla hic zorlanmiyoruz ikimiz de ve güzel çekiyor Yenidoğanda kullanim nasıl olur bilmiyorum. Kullanan varsa yazabilir mi bende bunu merak ediyorum?
Ozgee59 34663466 ben kullanıyorum çok memnunum tertemiz yapıyor burnunu rahat rahat uyuyor sonra. Yenidoğanken kullanmadım ben ama 6 aylık olmak üzereydi hasta olmuştu o zaman kullandım ilk.
cicekkizlarimbalkizlarim 34663466 Üretenden Allah razı olsun diyorum :) önce serum fizyolojik sıkıyorum sonrasında onunla çekiyorum. Rahat nefes alıyor. Rahat uyuyor rahat yemek yiyor. Annemlere giderken bile götürüyorum. Kesinlikle alın aldırın.
sweetangell Kesinlikle her çocuklu evde olmalı . Ağızla çekilenden kullanıyordum boşa uğraşıp zaman kaybetmişim öyle güzel temizliyorki resmen çocuğun nefesinin açıldığını hissediyorum harika düşünme al derim
34663466 sweetangell tesekkur ederim aldım vallahi bende gelmesını bekliyorum kızımın burnunda hırıltı var gecmıyo asla
34663466 cicekkizlarimbalkizlarim aldım canım tesekkur ederim vallahı cok dusundum almak ıcın ama aldım cunku cok fazla tıkanıyo sureklı hasta oluyo
balliikedii 34663466 hastalandığı zaman acile gittik bizde otribebe vardı. Acilde ki doktor direk bunu önerdi aldık. Yemin ediyorum bu zamana kadar burnunu açıcam diye geçirdiğim zamanla ne güzel bebeğimi öper koklardım dedim 1 fk sürmüyo açması mükemmel bişey