Ceylan çığlık atmaya başladı :)) sesi fazla çıkıyor artık. Emzik almaya başladı. Kendi kendine uykuya dalmaya başladı. Gündüzleri 45 dkka filan uyuyor. Oyun halısında oynuyor sadece emzirmek için kucağıma alıyorum ve arada oynaşıyoruz. Tv izlemeyi çok seviyor. Çok yabancı biliyor başka birisine gittiğimizde ağlamaktan başka bir şey yapmıyor 😔 dudaklarını büküyor yabancı gördüğünde. Ama Evimizde çok mutluyuz. Akşam 11 gibi uyuyor gece 5te kalkıp emiyor uyumaya devam edyor. 8-9 gibi uykumuzu almış oluyoruz :) oyuncakları tutmaya çalışıyor. Bir hafta sonra 3 aylık olcak 🤗