Ceylan 11nci ayın 10nda bebeğim 3 aylık olacak ve aşırı huysuz..
gündüzleri anca kollarımda sallarsam uyuyakalıyo. ama akşam olduğunda yatağına bıraktığımda uyuyor ne hikmetse..
etrafa gülücük saçıyor evet ama oda kucaktaysa ve Kendi başına oyun halısında veya mama roo da durmuyo.. Napacağımı şaştım kaldım
doğru düzgün yemek bile yiyemiyorum🤦🏻♀️