Cigdem2689 İlk cocugumda 10aylikken olmuştum 2ay olmadı sonra yine düzensiz şekilde oldu. İkinci çocuğumda 1 yaşına girerken oldu nerdeyse 2yas olacak sürekli düzensizlik var,gecikince korkuyorum ama tedbiri elden bırakmıyorum 🤣
candgn Benimde 9 aylık oldu bebeğim hala bişey yok sanki hiç gelmeyecek gibi 1 yıla kadar normal demişti kadın dogumcu 🙋🏼♀️
Guz06 Melike20 evet baya erken oldum bu seferde , emzirenler geç olur derler emziriyorumfa , hayırlısı olsun benim birde ağrılı oluyor ama şimdilik iyi bakalım
Ranataa Ranataa şu mesajı yazmamın üzerinden 24 saat geçmeden ilk adetimi olmuş olmam 😅😅😅😅 1 haftadır adet ağrısı gibi ara ara vuruyordu demekki bugüne kısmetmiş 1 yıl +1 gün sonra kaldığımız yerden devamke. 🤗