Melike20 Kızlar ilk adetinizi ne zaman oldunuz benim 5.5 ay oldu dünden beri kasıklarım ağrıyor ve kahverengi akıntı geliyor inşallah olurum
Elfgrn Melike20 inşallah gelir boşu boşuna beklentiye giriyor insan yoksa aylardır boş ağrı çekiyorum ha diyorum gelicek bir bakıyorum hala gelen yokv
Guz06 Melike20 42. Gün oldum üç buçuk aylık bebeğim üçüncü adetimi dün gördüm 🙄 ilk çocuğumdada aynı olmuştu
Adanahatunu Bende 4 aylıkken olmuştum şiddetli ağrı ve inanılmaz bir kanama ile olmuştum geçmiş olsun olmamak güzeldi ama ☺️☺️
Guz06 Melike20 evet baya erken oldum bu seferde , emzirenler geç olur derler emziriyorumfa , hayırlısı olsun benim birde ağrılı oluyor ama şimdilik iyi bakalım
Ranataa Ranataa şu mesajı yazmamın üzerinden 24 saat geçmeden ilk adetimi olmuş olmam 😅😅😅😅 1 haftadır adet ağrısı gibi ara ara vuruyordu demekki bugüne kısmetmiş 1 yıl +1 gün sonra kaldığımız yerden devamke. 🤗
Nonim Melike20 4 ay oldu gelen giden yok ama bugünlerde yumurtalığım çok ağrıyor özellikle sol regl mi olacağım acaba uzun sürerse kontrole gideceğim