Duygarn benim oğlumda 5 ekim doğumlu 7 haftalık netten baktığımda daha atak haftasında gözükmüyor ama 3 gündür sizin gibi aynı şeyleri yaşıyoruz internette atak hafası demiyor o zaman biz ne yaşıyoruz ya bari atağa girmiş olsun diyorum bir hafta sonr yeniden aynu şeyleri yaşayacağıma şimdiden başlamış olsun diyorum atakta mıyoz değil miyiz çözemedim ya