Ozlmyldrm öncelikle size sarılıyorum , 🫂🫂 ❤️ bebeğiniz çiş sayısı yeterliyse doyuyordur , sütüm az doymuyor gibi endişelere girmeyin ❤️❤️ siz kafaya taktıkça etkilenirsiniz sık sık kontrole gittiği bir dönem yetersiz ise doktorunuz söyler mama ver der siz çevrebizdekileri de dinlemeyin doktor dışında … çekiştirmesi ya da huysuzlanması gazdan ya da tazyikli süt gelmesinden olabilir. 🙏🏻 hayatımın alınması hissiyatı bende de çok oldu, bebeğimizi çok sevsek de annelik kimliğine alışmak zaman alıyor. Lohusa Dayanışması sayfası var instagramda oradaki hikayeleri okuyabilirsiniz . Başka annelerinde benzer durumlardan geçtiğini ve iyileştiğini görmek iyi gelebiliyor. Gerçekten anne gibi hissetmem , bebeğimi sevdiğim gibi anneliğimi sevmem , hayatım elimden alınmış gibi değil de yeni hayatımın verilmiş olmasını ve bu hayatı sevmem 4 ayımı almıştı. Geçecek bu hisler bu üzüntüler ağlamalar , anne olmamalı mıydım ben kötü bir anne miyim vb sorgulamalar bitecek. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰