Merhaba sevgili anneler. 12 günlük taze anneyim❤️. Dünyanın en güzel duygusuymuş anne olmak ama kendimi tükenmiş hissediyorum. Bütün hayatım elimden alınmış gibi. Uyku düzeni yok uyku yok duygu durumum çok bozuk. Hep mi böyle olacak🥲 dertleşmeye ihtiyacım var 🥲 ona ölürüm ama uyumuyor uyutmuyor tükendim 🥹birde sütüm yetiyor mu onuda bilmiyorum bazen güzel emiuor bazen emerken krize giriyor çekiştiriyor sarılığımızda var biraz onada canım sıkılıyor iyi değilim yani 🥺