zehraaktas hogwarts 1 aydır geceleri açıyorduk artık gündüz de açık Kütahya’dayım geceleri aşırı soğuk oluyo
Emily37 hogwarts yaklaşık 1 aydır geceleri açıyorum soğuk oluyor ev.birkaç gündür gündüzleride açmaya başladım.bende istanbuldayım canım epey soğuk oluyor artık