Asym33 hogwarts Mersindeyim hala acmadik mersin bu sene yazı çok sevdi birakasi gelmiyor gündüzleri çok sıcak havalar bir tek sabaha karşı biraz serin oluyor henüz daha gerek duymadık bakalim
Minigimherseyim hogwarts İzmir Aliağadayım biz dört gündür actık geceleri sadece cok soguk oluyo. Senin orda acman sart😂 bebegim bir yasında hasta olur vaka
1ipek1ceren hogwarts Bu zamana kadar açmamış olmanız garip valla. Geceleri serin oluyor çünkü. Biz açalı 1 ayı geçti.
PnarAkca3434 İstanbul’dayım bi kaç gündür bebiskomun elleri yüzü buz gibiydi açtık bi haftaya yakindir
Metesmom hogwarts Bursa’dayız merkezi sistem hafta başından beri yanıyor. Artık soğuk oluyor akşama doğru ve gece.