sedasayan1111 Mayisannesi34 yaşasın kaka 😅 ay ben bile sevindim hadi gözünüz aydın olsun acile mi verdiniz kendi kendisi mi yaptı
Mayisannesi34 sedasayan1111 sağolasın 😍💕 laboratuvar ile görüştüm. Buz dolabında bekletip getirin akşam yaptığında dediler biz de öyle yaptık 😊 gerçekten çok stres olmuştum 😂