Mayisannesi34 Üç gündür kaka yaptırmaya çalışıyorum çarşamba akşam yaptı. Laboratuvar kapalı olduğu için almadılar. Dün hiç yapmadı. Bugünde sabahtan beri tuvaletteyiz. Allah aşkına bunu yaptıran nasıl yaptırıyor. Bana bir çözüm söyler misiniz
sedasayan1111 Mayisannesi34 biz bugün verdik gece 2 de acile 37.7 derece ateş nedeniyle gittik gaita ve idrar istediler idrar veremedik gaita vermeye çalıştık kabızlık dediler çok afedersiniz de doktor poposu açık kalsın yapmaya başlayınca hemen numune alalım geri kalan için lawman yapalım dedi çünkü bebeğim kendini o kadar çok sıktı ki zaten çok ağır bir reflü de varmış o nedenle ağzından köpük gibi akıntı çıktı nefesi kesildi hemen ters falan çevirdik doktor dedi yoramam hemen öyle yapmaya çalışırken numune aldım geri kalan için lavman yapıldı acaba sizin de öyle olmaz mı sorsanız
zeynepliyakusum Mayisannesi34 duphalac diye bir şurup var benim kızıma kabız olduğunda yazıyordu doktorlar.doktoruna ulaşabilirsen bi sor kullanabilirmi diye.ben kızıma kabız olduğunda veriyordum o gün içinde yada ertesi gün mutlaka yapıyordu kabızlık derecesine göre
Sevah Yanlış bir şey demek istemem Bebeğinize bağlı Bazen çocuk inat ettiği için bile yapmaya biliyor
Mayisannesi34 Sevah teşekkür ederim bugün son günü tahlil vermek için o yüzden sordum gidip doktorla görüşeceğim artık
Sevah Mayisannesi34 yaaa inşallah canım benim katı gıda yedirme muz filan daha sıvı ağırlıklı çorba türü patlıcan yemeği türü şeyler yedir yapar inşallah
Mayisannesi34 sedasayan1111 ya benimki 3.5 yaşında canım muhtemelen yapmazlar öyle salıya kadar bekliyoruz yani yapıyor akşam yapıyor bana sabah lazım 😭
sedasayan1111 Mayisannesi34 akşam yapınca acilden giriş yapıp barkod yapıştırıp lavaboratuvara sevk ederler 2 saat içinde sonuç çıkıyor
Mayisannesi34 sedasayan1111 bir saat içinde giderim fakat hastanenin acil bölümü gaita kabul etmiyor gündüz yapması lazımdı
sedasayan1111 Mayisannesi34 yaşasın kaka 😅 ay ben bile sevindim hadi gözünüz aydın olsun acile mi verdiniz kendi kendisi mi yaptı