birazquality cansuuk işte yara olduğu için öyle şıp diye geçmesi zor tabi ama kullandığım hiçbi krem işe yaramadı bende sadece kantaron yağı iki üç güne geçirdi. Göğüs pedi kullanıyorsanız kullanmayı bırakın o da iyileşme sürecini geciktiriyor hava aldırmadığı için
mensuremuhacir cansuuk bende yeni doğum yaptım 11 günlük oldu bnmde çok aciyo ben zeytin yağı sürüyorum acısı azaldı silikon ucta kullanıyorum bunlari yapinca birz olsun rahatladım
mervealizeyd Aventin göğüs kapakları var onlardan takın, göğüs uçları kurumuyor hep nemli kalıyor. Krem sürüp kapak takın iyice emsin kremi. Mor bir göğüs ucu kremi var lansinoh ondan kullanın
Mittik-07 Mustela göğüs ucu kremi göğüs ucu yaramı iyileştirdi gümüş kapaklar ise o sertliği almıştı birde anne sütünü göğüs uçlarıma da sürmüştüm işe yaradımı bilmiyorum ama
cansuuk keremaliii sürüyorum sürekli ama iyi gelmedi ucu baya kötü sizin tam bir günde düzeldi mi acaba 🥹