4 ay boyunca denemediğim şey kalmadı. Gitmediğim doktor ve kullanmadığım krem kalmadı ama hiçbiri işe yaramadı. Sadece sürekli yıkayıp havalandırdım ve bebeği doğru emzirdim. 4. Ayda kendiliğinden geçti. Sadece sabır, sabır.. Benimkinde koca bir yarık vardı inanın bebeğim ağzını açtığı an titreme gelirdi. Şuan okadar rahatladımki ve bebeğimi emzirmek işkence gibiyken şuan bir nimet🌸