Yagmur_24 yuruteçe koymazdan evvel kızımın ellerinden tutub adım attırmak istediyimde mesela atmıyodu,ama yuruteçe koydukdan sora adım atmayı öyrendi,ilk gün yuruteci bi inceledi korkuyodu,koydum kəndini arkaya atarak ağladı,sonrakı günler alışmaya başladı,önce geri-geri gitdi,sora yanlara doğru gitmeye başladı şimdide öne doğru gelmeye çalışıyo,ama günde toplasan30dakika bilmedin 1saat falan koyuyorum,hem kendini dik tutmayida öyreniyo,bence bi zararı olmaz yuruteçin ama tabi uzun zaman kalmazsa